“مهارتهای ارتباطی یکی از مهمترین مهارتهای زندگی در زمان ماست”

“مهارتهای ارتباطی یکی از مهمترین مهارتهای زندگی در زمان ماست”

[ad_1]

مسابقه “Rise” ادامه دارد. مسابقه ای که “آزمون توانایی” مرحله کامل را به پایان رسانده است در حال حاضر برای آزمون بعدی این مرحله ، “آزمون مهارت های مدیریت” با 728 شرکت کننده آماده می شود.

APA گزارش داد که به دلیل شرایط همه گیر کنونی ، سازماندهی سایر مراحل مسابقه به تعویق افتاده است. در این دوره ، کارگروه مسابقه وبینارهایی با حضور نمایندگان بسیاری از ساختارهای دولتی و خصوصی ، اعضای هیئت مدیره مسابقه برگزار کرد و آنها تجربیات خود را در زمینه مدیریت با شرکت کنندگان در میان گذاشتند.

این بار نماینده مجلس ، متخصص ارتباطات ، نیجر آرپادارای ، توصیه هایی را به شرکت کنندگان در مورد ویژگی ها و شکل گیری مهارت های ارتباطی که برای مدیر مدرن مهم است ، ارائه داد.

ارتباط چیست؟

مهارتهای ارتباطی از مهمترین مهارتهای زندگی عصر ما هستند. بیشتر تحقیقات نشان می دهد که یکی از مهمترین ویژگیهایی که از داوطلبان انتظار می رود توانایی برقراری ارتباط است. ارتباطات تبادل اطلاعات است. تبادل اطلاعات ، ارتباطات عاملی است که ما را به عنوان یک جامعه شکل می دهد.

قادر به گوش دادن باشید

شنونده خوب بودن یکی از مهمترین راههای برقراری ارتباط است. هیچ کس از برقراری ارتباط با شخصی که فقط می خواهد نظر خود را ابراز کند و وقت خود را صرف گوش دادن به طرف مقابل نمی کند خوشحال نیست. اگر قادر به گوش دادن نیستید ، در آن صورت مشکل خواهید فهمید که طرف مقابل چه می گوید و نمی توانید اعتماد او را جلب کنید.

با دقت به صحبت خود صحبت کنید

با گفتگوی خود با احترام رفتار کنید. به آنچه او می گوید توجه کنید ، س clarifالات روشن کننده بپرسید. از تکرار گفته های او نترسید. گوش دادن فعال به شما کمک می کند آنچه را که شخص مقابل سعی در گفتن دارد بهتر درک کنید و پاسخ مناسب دهید.

به زبان بدن خود توجه کنید

مطالعات نشان می دهد که هنگام برقراری ارتباط ، فقط 35٪ از کل ارتباطات را تشکیل می دهیم. 65٪ آن از عناصر ارتباط تصویری تشکیل شده است.

راه ارتباطی مناسب را انتخاب کنید

همچنین مهم است که ارتباط در چه قالبی برقرار شود. به عنوان مثال ، بحث های رو در رو برای بحث های جدی مناسب ترند. این موارد شامل بحث های شغلی ، تغییر در شرایط کار و غیره است. وضوح و دقت در برقراری ارتباط مهم است. در طول ارتباط شفاهی نباید زیاد یا خیلی کم گفته شود. سعی کنید پیام خود را در کمترین حد ممکن بیان کنید. دقیقاً همان چیزی را که می خواهید به طرف مقابل منتقل کنید بیان کنید. در غیر این صورت ممکن است طرف مقابل ایده اصلی را که می خواهید بگویید و به او منتقل کنید از دست بدهد.

اعتماد به نفس نشان دهید

هنگام برقراری ارتباط با شخص دیگر و صحبت در مقابل مردم ، سعی کنید راحت باشید. حتماً این حرف را بزنید. با برقراری ارتباط چشمی با صدای صحیح و گفتگوی صادقانه می توانید این اعتماد به نفس را نشان دهید. از تکبر و پرخاشگری بپرهیزید. من معمولاً ساختار سخنرانی را که می خواهم بگویم قبل از صحبت به یاد می آورم. اگرچه در حین سخنرانی سخنرانی کتبی در مقابل خود ندارم ، اما چارچوبی در ذهن دارم که می خواهم بگویم. فارغ از اینکه در چه زمینه ای کار می کنید ، باید مدام روی خود کار کنید تا موفق شوید. افزایش دانش و مهارت مهم است. هرگز تسلیم نشوید. هرگز از رویای خود دست نکشید. هر قدمی که برای رسیدن به یک هدف برمی دارید ، گامی به سوی خودسازی است. توصیه اصلی من برای توسعه مهارت های ارتباطی این است که از برقراری ارتباط نترسید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *.

*
*
You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>